torsdag 29 mars 2012

Supergod glass

Torsdag redan här :-)
När Felicia åker med och handlar kan vara mycket säker att det åker ner både det ena och andra i vagnen som inte står på handlingslistan.
- Kan vi inte prova denna?
- Detta vill jag ha!
- Ser gott ut, det tar vi!
- Detta har jag provat hos Bella, den köper vi!

Häromdagen när hon var med och handlade fastnade hon i glassdisken och hem kom vi med denna glassburk.
Riktigt smaskigt god, den tog slut väldigt snabbt. Godast att äta bara som den är, fast till pannkakor smakade den också mycket gott.




Apelsin, banan och choklad, ljuvlig blandning.

Idag är det som fredag för mig, känns alldeles jättebehagligt att veta att man är ledig fredag :-) Dock så står MYCKET på fredagsschemat. Men först torsdag sedan fredag.

Ha en gottig dag och låt gärna denna glassbyttan trilla ner i korgen, den var bara SÅ god!

5 kommentarer:

  1. Jag har på senare tid varit sugen på glass och ofta stått vid frysdisken och undrat vad jag denna gång skall smaka på :) Har nog inte sett de där smakerna, men det låter så gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Glass är vad jag har ätit till frukost,middag och kvällsmat sedan i söndags. Det finns en och annan fördel med att vara sjuk;)

    SvaraRadera
  3. Den glassen har vi prövat här hemma också och den är riktigt god!
    Måste vara roligt att ha en liten hjälpreda med och handlar!

    SvaraRadera
  4. Stod på Willys i söndags och velade... tog inte denna utan klassikern Gammaldags Gräddvaniljen... men då tål denna testas!
    Minns när triumf hade denna för många många år sedan... men då var den inte grädd utan vanlig.

    SvaraRadera
  5. Ikväll ska det bli något gott! Mmmm så gotte sugen nu hehe ;)!

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails