tisdag 27 mars 2012

Ridderheimsbrickor

Hej där!
Brukar ni plocka bland godsakerna som Ridderheims har?
Jag gillar bl a de soltorkade tomaterna som ligger i oljor med olika smak.
Nu i veckan lanserar Ridderheims tre brickor med diverse godsaker, Vardagsfest, Olivprovning och Fredagslyx.




Innehållet i Vardagsfest är bl a delikatesslök i balsamvinäger och honung, perinotomat i chilimarinad, mild chili tricolore.


Olivprovning innehåller bl a grillade oliver i neutral olja, queenoliver marinerade i parmesan, basilika och vitlök. I olivbrickan ingår även rolig och matnyttig information om varje oliv.


Fredagslyx innehåller bl a rostad söt minichili, lagrad cheddar med grönt äpple och chili, rostade vitlöksklyftor.

Nu blir det tips på en pastasås igen, men det är ju så gott :-)
Klicka HÄR, så kommer du till receptet.



Dags att packa ner matlådan och ta sig till jobbet om en stund.

Ha det så bra denna tisdag!


6 kommentarer:

  1. Sådan förpackningar gillar jag, smått och gott! Önskar dig en bra arbetsdag, kram!

    SvaraRadera
  2. Fredagslyx passade mig i smaken!!! Ha en bra dag på jobbet!!!

    SvaraRadera
  3. åh va fiffigt,ja älskar oliver så det paketet skulle passa perfekt.
    a ibland har man allt sina favorit rätter,och alltid bra att tipsa i fall man glömt bort vilket lätt händer mig

    SvaraRadera
  4. Åh vilken trevlig lansering. Nu kan det bli fredag fort!
    kram

    SvaraRadera
  5. woiw!! de ska jag hålla utkik efter!

    SvaraRadera
  6. Hmm me like fredagslyx ;-)
    KRAMAR i massor!!!!

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails