lördag 4 februari 2012

Kyckling Bombay

Hejsan,
ska ni sitta bänkade framför TV:n klockan åtta ikväll?
Finns väl knappast något TV-program det skrivs så mycket om som Melodifestivalen.
Om jag ska vara riktigt ärlig tycker jag inte alls att det är lika kul att titta på längre. En liten kik kommer det säker det bli ändå.

Vill ni ha tips på en god gratäng till kvällen?
Kika HÄR för recept.
Kyckling Bombay som serveras tillsammans med ris, cashewnötter, ananas och mandariner. Banan är heller inte fel att ha till.



Igår fick vi tacopaj, det var längesedan jag åt det, riktigt gott. Däremot var det inte lika gott att trava hem mitt i natten, 20 minusgrader. Då var det väldigt skönt att komma in i värmen efter den promenaden.

Ha en skön och härlig lördag!

2 kommentarer:

  1. Mmm..vad gott! Hoppas du får en bra och något mindre kall kväll.

    P.S. Tack snälla för din positiva feedback på min bloggs nya utseende. D.S.

    SvaraRadera
  2. Vädigt snyggt upplagt:) Ha en skön lördag!

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails