onsdag 21 december 2011

Julpapper

Slår ni in era julklappar själva eller låter ni affären göra det?
Jag gör både och, ibland är det väldigt bekvämt att låta affären göra det.

När jag hitta detta julpappret i affären kunde jag bara inte motstå. Pappret kommer från Panduro och kostar 49 kr.







Gillar du lax tycker du garanterat om detta laxrecept. Här hemma har vi lagat det många gånger. Receptet hittar du - -> HÄR.



Längtar lite till lunchen... Då blir det julbord för mig tillsammans med jobbet. Även om man ska äta julmat om tre dagar är det inte samma som hemma :-)

Önskar er en bra dag!

7 kommentarer:

  1. Jag gör också båda! Tycker det är mysigt att slå in själv men även bekvämt att de gör det åt en! :) men ibland får man bara en ful låda eller så. Då är det inte kul..

    SvaraRadera
  2. Jag vill slå in alla julklappar själv så att de får samma papper. I år ville jag att alla klappar skulle ha vitt papper men det gick inte då det i år blir många stora julklappar. Så vissa blir i rött. Sen tillkommer ju makens julklappar och då blir det väl vilka färger som helst. :)

    Den där laxen är ju bara sååååå god! Sen blir det nytt försök på fudgen idag + en av tryfflarna som heller inte blev bra. Skam den som ger sig! Kastrullen har jag inte vågat titta på än. :)

    SvaraRadera
  3. Så fint du slagit in paketen, piffigt med olika papper på samma paket.
    Vi köper färre o färre klappa för vart år som går, i år landar vi på runt 10... men de vi köper slå frugan alltid in själv, gillar nämligen pysslet.

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt när någon annan slår in paketen. Fast ibland är det lite mysigt att slå in själv. Pappret var så fint förstår att du köpte det

    SvaraRadera
  5. Jag slår Alltid in mina paket själv, tycker det är en del av julklappen. Jag tycker själv det är väldigt kul att få fina paket. Kolla gärna in på mina paket på bloggen om du inte redan gjort det:)
    God jul kram Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  6. Jag slår in mina paket själv. Tycker det blir bäst så hihi!
    Kramkram

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails