tisdag 8 november 2011

Vill du vinna 100 middagar?



Hej på Er alla!
Just nu tävlar jag ut ett exklusivt kuponghäfte med 100 middagar i samarbete med Whirlpool, ät 2 varmrätter betala för 1.
Middagarna kan intas på vissa utvalda restauranger över hela Sverige och gäller till den 30 september nästa år. Villkor hittar du HÄR.
Låter det lockande?

Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att svara på dessa två frågor!

1. Vilken vitvara är din favorit i köket?

2. Varför borde du vinna 100 middagar? Motivera varför just du är värd restaurangbesöken!

Tävlingen avslutas 17 november – så passa på att lämna en kommentar här nedanför eller så mejlar du till mig på sue.sjostrom@gmail.com

Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Min favorit är min assistent! Det finns både mixer, vispar och degkrokar som tillbehör och jag fick den när jag fyllde 20 år. Då hade jag aldrig någonsin haft råd med att köpa en själv, och jag hade längtat efter en egen sedan jag var liten och hjälpte mamma med bullbaken..

    Jag vill vinna middagarna för att jag vill kunna bjuda mina fantastiska föräldrar och min bror på middag då de stöttat mig igenom alla riktigt tuffa tider. Jag har fortfarande inte riktigt råd att bjuda dem på allt detta helt på egen hand. Så lite hjälp vore fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. 1. Mitt favorit är kaffebryggaren. Jag är så sjukt beroende både av själva kaffet men också av att bjuda över folk på en kopp. man får både mer energi av kaffet och vännerna omkring dig på din lilla fikapaus:)

    2. Jag är en fattig student som levt på min pojkvänsmat och havregrynsgröt nu i snart ett år.... hade gärna velat bjuda igen till min underbar pojkvän och de dagar jag inte äter upp hans mat skulle jag gärna äta något annat än gröt:)

    SvaraRadera
  3. 1) Min favoritvara är min Tassimo-maskin. Dricker väldigt mycket mer & mer har det blivit sen den kom in till hemmet. Även roligt att kunna bjuda gästerna på lite mer roligt & exotiska kaffeblandningar.

    2) Jag älskar mat, jag äter mycket mat men KAN inte laga mat. Inte bra & god mat. Om inte sambon min är hemma så äter jag fryst färdigmat. *skamligt erkännande*

    Jag håller tummarna!
    Tack för en trevlig blogg!

    // Ida F
    i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  4. 1. Min favorit är verkligen mammas gamla Whirlpool-micro. Säkert 15år men bättre än de flesta. Still going strong =) Passar perfekt till mina matlådsluncher!

    2. Varför jag ska vinna? Tja, jag är student, en fattig sådan, det säger väl det mesta. Tänk att få byta ut dessa träiga matlådor mot middagar ute på restauranger, och framförallt, slippa disken! Mitt pentry är inte gjort för vanligt levene, en måltid och diskbänken är osynlig. Så för att slippa disken, irritationen och kunna fokusera på studierna borde jag vinna. =)

    Håller alla tummar och tår Susanne!
    Gillar verkligen din blogg, hoppas den finns kvar den dag jag inte längre är student, det finns så mycket jag skulle vilja prova av recepten =)

    Kram, Emelie

    SvaraRadera
  5. Klart man e med och tävlar ;)

    1) Måste nog svara micron. Men den värmer man snabbt tevatten, poppar popcorn till fredagsmyset, tinar upp bär från frysen osv. Vad skulle man göra utan den?;)

    2. Sambon och jag försöker unna oss middagen ute lite då och då, det behöver alla. Denna vinst ger en möjlighet unna sig lite fler middagar och kanske på ställen man inte annars skulle ha gått till :)

    SvaraRadera
  6. 1. Min favvopryl i köket är induktionshällen. Helt underbar att laga mat på då det går mycket snabbats att höja och sänka värmen hur man vill och när det behövs. Perfekt när man kokar upp potatis, sås och grytor mm. Bara att sänka värmen och på nån sekund kokar det lagom:-)

    2. Jag skulle behöva vinna middagar på restaurang för att få äta massa olika fisk- och skaldjursrätter som halva min familj är allergisk mot och vi inte kan laga hemma. Sen är det ju lyxigt att kunna gå ut och äta mat med hela familjen utan att det ska kosta så mycket.

    Kram Liselotte

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails