söndag 16 oktober 2011

Lite bilder från tjejkvällen

Hejsan,
bjuder på lite bilder från onsdagens tjejkväll.






Den rosa mossan tyckte jag var riktigt läcker.
Alla bilder ovan är från Dala Handelsträdgård.


Pia från Babyproffsen hade massa bra erbjudanden under kvällen.


Helene sålde smycken. En ring fick följa med mig hem.




Man blev påmind om att julen är i antågande...




Denna ostpajen är lätt den godaste ostpaj jag ätit, oslagbar. Den finns alltid att köpa på Motell Ålleberg, den är dessutom närproducerad.


Den smakade alldeles utmärkt tillsammans med ett glas vin.


Lite svårt att passera dessa skålar utan att det åkte med en geisha...
En jättelyckad kväll och den blev ju självklart än mer toppen efter detta.

Eftermiddagen bjuder på ett jättefint väder så nu ska jag och dotter ta en liten tur för att njuta av solen.

Fortsatt trevlig söndag önskar jag Er alla!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder och geisha kan man inte tacka nej till :)

    SvaraRadera
  2. Ååh, vilka härliga bilder! Och den där ostpajen såg ju galet god ut <3

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails