onsdag 17 augusti 2011

Vinnarna i chokladtävlingen

Gokväll,
nu är vinnarna dragna i chokladtävlingen = )
Jag önskar jag kunde skicka en till alla som lämnat kommentar eller mejlat.

Jag har dragit en från mejlen och en här från bloggen.

GRATTIS till
Cecilia Svensson
och
Monika

Mejla mig era adresser på sue.sjostrom@gmail.com så skickar jag chokladen så fort ni mejlat mig.

TACK så jättemycket för era kommentarer här på bloggen och på mejl, det har varit jättekul att läsa vad ni vill se mer av och vad ni tycker om min lilla blogg.
Det mesta kan jag nog faktiskt leva upp till. Det enda "kluriga" var Mia L, "saft, sylt, gelé, gräddtårta". Det ser jag som en utmaning och utmaningar är aldrig fel.

Ha en fortsatt fin onsdagskväll, själv ska jag mumsa på dessa : )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails