torsdag 14 juli 2011

Snygga servetter

Någon mer än jag som är tokförtjust i att handla servetter och har en himla massa hemma...???
Jag har väldigt svårt att låta bli när jag hittar ett par snygga. Häromdagen när jag var och handlade hittade jag dessa ljuvliga servetter, tyckte de var härligt somriga.


De är av märket Fixa och jag hittade mina på Willys.



Mys med vännerna på 15-årsdagen <3

Nu är det bara två dagar kvar att jobba innan det blir semester. Idag blir det "semesterlunch" med några arbetskollegor, då vet man, nu är det nära : )

1 kommentar:

  1. Tycker också det är skoj med servetter och dessa var jättefina =) Vill tipsa om min sommartävling jag har på min matblogg, vore jätteskoj om du ville vara med och tävla =)

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails