lördag 2 juli 2011

Marabou Caribbean

Tips på lördagsgodis :-)



Detta har blivit dotterns nya favorit bland choklad.
Jag läste vad den innehöll och blev väldigt skeptisk. Kokos, absolut, det gillar jag, men banan, kunde det verkligen vara gott?
Jag provsmakade och ändrade uppfattning direkt, men jag var tvungen att ta fyra rutor innan jag kunde göra en riktigt rättvis bedömning...
Den var så god att jag kunde inte låta bli, fyra rutor åkte ner av bara farten : )

Så här står att läsa på Marabous hemsida:
"Vi har blandat vår mumsiga svenska mjölkchoklad med krispiga, söta bitar av kokosflagor och torkad banan".

Gillar du smak av kokos ska du definitivt testa.

Om en stund drar vi till A6 i Jönköping, ska inte ha något direkt... Däremot ser jag fram emot besöket på IKEA. Förhoppningsvis har vi ett nytt köksbord med hem.
Trevlig lördag till Er alla!

2 kommentarer:

  1. Mums ! Detta blir en choklad för mig att prova. :-)

    Hoppas Ni har haft en riktigt trevlig dag på IKEA

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vi provade också, men det var bara Håkan som gillade. Anki är ingen bananfantast så där gick det inte hem. Men det gjorde ingenting alls...

    SvaraRadera

Tack för ditt besök och din kommentar : )

Related Posts with Thumbnails